Друкеровский вестник

Drukerovskij vestnik

ISSN 2312-6469 (Print)


Drukerovskij vestnik 2016; 1:

 

http://dx.doi.org/10.17213/2312-6469-2016-1-179-186

 

TOOLS OF INTERNET COMMUNICATION: ANALYSIS AND MANAGEMENT

L.E. Gorlevskaya

Gorlevskaya Ludmila E. - Candidate of Economic Sciences, Senior
Research Officer of V. A. Trapeznikov Institute of problems of management of the
Russian Academy of Sciences, Moscow, Russia.

65 Profsoyuznaya st., Moscow, 117997, Russia
Тел.: +7 495 334-93-09; e-mail: ludmila-gorlevskaya@ya.ru

 

Abstract

The article is dedicated to topical issues of Internet communication tools usage in
order to stimulate sales of goods and services. Special attention is paid to features of each
Internet communication tool usage.

 

Keywords: Internet-marketing, Internet communications, advertising, SMM.

 

Full text: [in elibrary.ru]

 

References

1. Synovate Comcon, исследование Russian Target Group Index, 2014-2015.
2. European B2C E-commerce Report 2015, The Ecommerce Foundation, September
2015.
3. Вирин Ф.Ю. Интернет-маркетинг. Полный сборник практических
инструментов. – М.: Эксмо, 2012. – 288 с.
4. Интернет-коммуникация как новая речевая формация: Колл. монография /
Науч. ред. Т.Н. Колокольцева, О.В. Лутовинова. – М.: Флинта, Наука, 2012. – 323 с.
5. Официальный сайт Российского интернет-форума URL:
http://2015.russianinternetforum.ru.
6. Официальный сайт Ассоциации коммуникационных агентств России, URL:
http://www.akarussia.ru.
7. TNS, исследования M’Index, Web Index, 2014-2015.